بازداشت یک مادر بهائی و دو فرزندش در بجنورد

بنا به خبر رسیده به ایران وایر، ساعت سه بعد از ظهر روز چهارشنبه ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۱ ماموران به منزل یک شهروند بهائی ساکن بجنورد به نام شعله ثنایی (شهیدی) هجوم برده و پس از تفتیش منزل و ضبط لپ تاب، گوشی‌های همراه و کتب مذهبی به محل کسب او که متصل به منزل بوده، داخل شده و مقادیر زیادی از اجناس مغازه (فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی) را ضبط و محل را هم پلمپ می‌کنند.

هم‌چنین ماموران برای بازرسی به منزل پدر و مادر شعله شهیدی که در طبقه دوم ساختمان زندگی می‌کنند، وارد شده و از آن محل هم کتب مذهبی و هر چه به آیین بهائی ارتباط داشته را جمع‌آوری و ضبط می‌کنند.

پس از پنج ساعت تفتیش، شعله ثنایی (شهیدی) به همراه دو پسرش، شایان و فاران ثنایی بازداشت می‌شوند و تا لحظه چاپ خبر، اطلاع چندانی از این سه شهروند بهائی در دست نیست.

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت آگاه شوید

دیگر خبرها

اخبار

بلاتکلیفی سه شهروند بهائی بازداشت‌شده در شیراز

با گذشت دو هفته از بازداشت نگار ایقانی، شقایق خانه زرین و ژیلا شرفی نصرآبادی، هم‌چنان این شهروندان بهائی در وضعیت بلاتکلیف تحت نظر وزرات اطلاعات در بازداشت‌گاه پلاک صد شیراز نگه داشته شده‌اند.

درباره ما

در این وبسایت اطلاعات مربوط به ادیان و مذاهب ایران گردآوری شده ودر درسترس شما قرار دارد. با مراجعه به فهرست و گزینه‌های سایت، به این اطلاعات دسترسی پیدا خواهید کرد. 

© Copyright Off-Centre Productions 2021