مولوی عبدالحمید: قانون را با خواست مردم تغییر دهید

مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان که پیشتر خواهان برگزاری رفراندوم شده بود در نماز امروز جمعه ۱۶ دی گفت: « قانون را با خواست مردم تغییر دهید. در جمهوری‌ها، حاکم مردم هستند.»

مولوی عبدالحمید که بر اساس گزارش‌ها از منابع سیستان و بلوچستان شدیدا برای خاتمه دادن به خطبه‌های انتقادی زاهدان تحت فشار است، گفت: «مردم ناراضی بی‌دین نیستند. دیندار هم ناراضی است. ایران برای همه است. حتی کسانی که به دین اعتقادی ندارند هم ملت ایران هستند. ایران فقط برای نمازخوان‌ها نیست. ایران برای همه اقلیت‌های دینی است. نمی‌شود بگوییم فقط کسانی که در مراسم مذهبی شرکت می‌کنند راضی باشند. آنکه رای داده، آنکه رای نداده، همه ایرانی هستند. همه را باید در نظر گرفت.

مولوی عبدالحمید در ادامه با اشاره به سالگرد سرنگونی هواپیمای اوکراینی توسط موشک‌های سپاه پاسداران گفت: «این اتفاق که ۱۷۶ نفر انسان‌های توانمند و متخصص و دانشجو را از بین برد، یکی از بزرگترین مصیبت‌ها برای ملت ایران بود. این اتفاق دردآور است.»

پیش از این هم آقای مولوی عبدالحمید در مورد جنایت و سرکوب مردم معترض، علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی را مسئول مستقیم این کشتارها خوانده بود.

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت آگاه شوید

دیگر خبرها

درباره ما

در این وبسایت اطلاعات مربوط به ادیان و مذاهب ایران گردآوری شده ودر درسترس شما قرار دارد. با مراجعه به فهرست و گزینه‌های سایت، به این اطلاعات دسترسی پیدا خواهید کرد. 

© Copyright Off-Centre Productions 2021