وبسایت محبت نیوز، روز دوشنبه ۳۰ فروردین این خبر را اعلام کرده و آن را نشانه موج تازه‌ای از فشار بر نوکیشان مسیحی در استان خوزستان دانسته است.

به نوشته محبت نیوز، این سه شهروند با نام‌های «اسماعیل نریمان‌پور»، «محمدعلی ترابی» و «علیرضا ورک شاه» در روز دوشنبه هفته جاری و طی یورش نیروهای اطلاعات به منازل و محل کارشان بازداشت شده‌اند.

در  گزارش این سایت به نقل از یک یک منبع مطلع آمده است که ماموران امنیتی ساعت هفت صبح به منزل اسماعیل نریمان‌پور رفته و بعد از تفتیش منزل، او را بازداشت و به مکانی نامعلومی منتقل کرده‌اند.

این منبع مطلع افزوده: ماموران اطلاعات صبح روز دوشنبه همچنین به مغازه محمدعلی ترابی رفته و وی را به منزلش می‌برند و بعد از تفتیش خانه و ضبط تلفن همراه از وی می‌خواهند خود را به اداره اطلاعات معرفی کند. آقای ترابی پس از مراجعه به اداره اطلاعات بازداشت شده است.

از وضعیت و محل نگهداری آقایان نریمان‌پور و ورک‌شاه اطلاعی در دست نیست.

از این سه نوکیش مسیحی، محمد علی ترابی پیش از این نیز سابقه بازداشت شدن را دارد.

مسیحیت یکی از ادیان به رسمیت شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی است با این حال مقامات جمهوری اسلامی با گرایش مسلمانان به این دین برخورد امنیتی می‌کنند.

سازمان مسیحی «درهای باز» در گزارش سالیانه خود جمهوری اسلامی را هشتمین حکومت مسیحی‌ستیز جهان معرفی کرده است.

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت آگاه شوید

دیگر خبرها

درباره ما

در این وبسایت اطلاعات مربوط به ادیان و مذاهب ایران گردآوری شده ودر درسترس شما قرار دارد. با مراجعه به فهرست و گزینه‌های سایت، به این اطلاعات دسترسی پیدا خواهید کرد.