تداوم بازداشت غیرقانونی رویا ملکوتی، شهروند بهایی در مشهد

با گذشت دو هفته از بازداشت رویا ملکوتی در زندان وکیل آباد مشهد، این شهروند بهایی بلاتکلیف و بدون طی مراحل قانونی در زندان نگه داشته شده است.

با گذشت دو هفته از بازداشت رویا ملکوتی در زندان وکیل آباد مشهد، این شهروند بهایی بلاتکلیف و بدون طی مراحل قانونی در زندان نگه داشته شده است.

در پی احضار نه شهروند بهایی در مشهد، روز شنبه ۷مرداد۱۴۰۲ رویا ملکوتی و هشت شهروند بهایی دیگر به شعبه ۹۰۳ دادسرای انقلاب مشهد مراجعه کردند. علی سلیمانی، بازپرس شعبه رویا ملکوتی را به دفتر شعبه احضار و هشت نفر دیگر را تا اطلاع بعدی مرخص کرد.

این شهروند بهایی پس از مدتی حضور در دفتر بازپرس و پاسخ به پرسش‌های او، بازداشت و به زندان وکیل آباد منتقل شد.

پس از انتقال خانم ملکوتی به زندان مشخص می‌شود که قرار بازداشت وی از سوی شعبه ۵ دادگاه انقلاب به مدت یک ماه صادر شده است.

بنا به اطلاع حاصله، شعبه ۵ دادگاه انقلاب مشهد اتهامات رویا ملکوتی را اقدام علیه امنیت کشور و فعالیت در جهت توسعه اجتماعی با هدف تبلیغ بهاییت ذکر کرده است.

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت آگاه شوید

دیگر خبرها

اخبار

مولوی عبدالحمید: حاکمیت باید درباره قتل نیکا شاکرمی شفاف‌سازی کند

مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان به انتشار گزارش تازه درباره قتل نیکا شاکرمی واکنش نشان داد و گفت حاکمیت وظیفه دارد در این‌باره شفاف‌سازی کند.

عبدالحمید، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در سخنانش گفت مردم از گزارش نهادهای رسمی درباره قتل دختران در جریان «خیزش مهسا» و در بازداشتگاه‌های جمهوری اسلامی قانع نشده‌اند.

درباره ما

در این وبسایت اطلاعات مربوط به ادیان و مذاهب ایران گردآوری شده ودر درسترس شما قرار دارد. با مراجعه به فهرست و گزینه‌های سایت، به این اطلاعات دسترسی پیدا خواهید کرد. 

© Copyright Off-Centre Productions 2021