بی‌خبری از وضعیت کیوان رحیمیان، مترجم و روانشناس بهایی

بنا به گزارش رسیده، سه هفته است که خانواده «کیوان رحیمیان»، شهروند بهایی بازداشت شده در تهران، هیچ خبری از وضعیت سلامت وی ندارند. کیوان رحیمیان در ۲۷تیر۱۴۰۲ توسط ماموران امنیتی در منزل شخصی خود در تهران بازداشت شد.

بنا به گزارش رسیده، سه هفته است که خانواده «کیوان رحیمیان»، شهروند بهایی بازداشت شده در تهران، هیچ خبری از وضعیت سلامت وی ندارند.

کیوان رحیمیان در ۲۷تیر۱۴۰۲ توسط ماموران امنیتی در منزل شخصی خود در تهران بازداشت شد.

این شهروند بهایی در روزهای اول بازداشت چند تماس کوتاه تلفنی با خانواده‌اش داشته ولی از ۲مرداد۱۴۰۲، هیچ تماس تلفنی با خانواده‌ نداشته است.

همچنین خانواده رحیمیان پس از مراجعه به زندان اوین مطلع شده‌اند که کیوان به‌دلایل نامشخص به‌جز محرومیت از تماس تلفنی، ممنوع ملاقات هم است.

تاکنون مسوولین مربوطه هیچ پاسخ روشنی در مورد اتهام یا دلیل بازداشت این شهروند بهایی به خانواده‌ رحیمیان نداده‌ و از قبول لباس و دارو برای کیوان خودداری کرده‌اند.

در سال‌های قبل، کیوان رحیمیان یک دوره محکومیت پنج ساله را به‌دلیل تدریس روانشناسی به جوانان بهایی محروم از تحصیل گذرانده است.

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت آگاه شوید

دیگر خبرها

اخبار

مولوی عبدالحمید: حاکمیت باید درباره قتل نیکا شاکرمی شفاف‌سازی کند

مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان به انتشار گزارش تازه درباره قتل نیکا شاکرمی واکنش نشان داد و گفت حاکمیت وظیفه دارد در این‌باره شفاف‌سازی کند.

عبدالحمید، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در سخنانش گفت مردم از گزارش نهادهای رسمی درباره قتل دختران در جریان «خیزش مهسا» و در بازداشتگاه‌های جمهوری اسلامی قانع نشده‌اند.

درباره ما

در این وبسایت اطلاعات مربوط به ادیان و مذاهب ایران گردآوری شده ودر درسترس شما قرار دارد. با مراجعه به فهرست و گزینه‌های سایت، به این اطلاعات دسترسی پیدا خواهید کرد. 

© Copyright Off-Centre Productions 2021