کامیار حبیبی و سامان استوار برای اجرای حکم احضار شدند

دو شهروند بهایی ساکن کرج به نام‌های «سامان استوار» و «کامیار حبیبی» جهت تحمل پنج سال حبس روز شنبه ۱۴مرداد۱۴۰۲ به دایره اجرای احکام دادگاه انقلاب کرج احضار شدند.

دو شهروند بهایی ساکن کرج به نام‌های «سامان استوار» و «کامیار حبیبی» جهت تحمل پنج سال حبس روز شنبه ۱۴مرداد۱۴۰۲ به دایره اجرای احکام دادگاه انقلاب کرج احضار شدند.

این دو شهروند بهایی طبق ماده ۴۹۸ قانون مجازات اسلامی متهم به شرکت در تشکیل گروه و اداره اشخاص به قصد بر هم زدن امنییت ملی در آینده نزدیک از طریق اقدام به ترویج بهاییت در زمینه اطفال ، کودکان ، نوجوانان ، فعالیّت آموزشی وتبلیغی مغایر و مخل شرع اسلام از طریق آموزش و ترویج تعالیم بهاییت درمهد کودک‌ها و طبق ماده ۵۰۰ مکرر قانون مجازات اسلامی متهم به ساماندهی و مدیریت مجموعه‌های آموزشی، هستند.

دادگاه بدوی این دو متهم را به پنج سال حبس تعزیری و ۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد که حکم مذکور عینا در تجدیدنظر تایید شد.

سامان استوار، ۱۴۰ روز و کامیار حبیبی ۹۵ روز در سال گذشته تحت بازداشت بودند.

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت آگاه شوید

دیگر خبرها

اخبار

مولوی عبدالحمید: حاکمیت باید درباره قتل نیکا شاکرمی شفاف‌سازی کند

مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان به انتشار گزارش تازه درباره قتل نیکا شاکرمی واکنش نشان داد و گفت حاکمیت وظیفه دارد در این‌باره شفاف‌سازی کند.

عبدالحمید، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در سخنانش گفت مردم از گزارش نهادهای رسمی درباره قتل دختران در جریان «خیزش مهسا» و در بازداشتگاه‌های جمهوری اسلامی قانع نشده‌اند.

درباره ما

در این وبسایت اطلاعات مربوط به ادیان و مذاهب ایران گردآوری شده ودر درسترس شما قرار دارد. با مراجعه به فهرست و گزینه‌های سایت، به این اطلاعات دسترسی پیدا خواهید کرد. 

© Copyright Off-Centre Productions 2021