برگزاری دادگاه شش شهروند بهایی در هفته آینده

تاریخ و شعبه دادگاه شش شهروند بهایی ساکن تهران به نام‌های سعیده خضوعی، ارسلان یزدانی، سمیرا ابراهیمی، صبا سفیدی، پدرام عبهر و ایرج شکور اعلام شد. بنا به ابلاغیه صادره، جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده این شش شهروند بهایی در روز سه شنبه ۱۷مرداد۱۴۰۲ در شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی مظلوم برگزار خواهد شد.

تاریخ و شعبه دادگاه شش شهروند بهایی ساکن تهران به نام‌های سعیده خضوعی، ارسلان یزدانی، سمیرا ابراهیمی، صبا سفیدی، پدرام عبهر و ایرج شکور اعلام شد.

بنا به ابلاغیه صادره، جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده این شش شهروند بهایی در روز سه شنبه ۱۷مرداد۱۴۰۲ در شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی مظلوم برگزار خواهد شد.

قابل ذکر است ارسلان یزدانی و همسرش، سمیرا ابراهیمی با اتهامات عضویت در گروه‌های معاند نظام (مراد عضویت در جامعه بهایی است)، فعالیت تبلیغی و آموزشی انحرافی مغایر با اسلام با توجه به فعالیت رسانه‌ای و تبلیغ علیه نظام، رو به رو هستند.

صبا سفیدی، پدرام عبهر و سعیده خضوعی به اتهاماتی نظیر فعالیت تبلیغی علیه نظام و عضویت در گروهک معاند نظام (مراد عضویت در جامعه بهایی ایران است) متهم هستند.

همچنین اتهامات ششمین فرد پرونده به نام ایرج شکور، تبلیغ علیه نظام، اجتماع بر علیه نظام جمهوری اسلامی و تبلیغ تشکیلات بهایی از طریق برگزاری کلاس، عنوان شده است.

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت آگاه شوید

دیگر خبرها

اخبار

مولوی عبدالحمید: حاکمیت باید درباره قتل نیکا شاکرمی شفاف‌سازی کند

مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان به انتشار گزارش تازه درباره قتل نیکا شاکرمی واکنش نشان داد و گفت حاکمیت وظیفه دارد در این‌باره شفاف‌سازی کند.

عبدالحمید، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در سخنانش گفت مردم از گزارش نهادهای رسمی درباره قتل دختران در جریان «خیزش مهسا» و در بازداشتگاه‌های جمهوری اسلامی قانع نشده‌اند.

درباره ما

در این وبسایت اطلاعات مربوط به ادیان و مذاهب ایران گردآوری شده ودر درسترس شما قرار دارد. با مراجعه به فهرست و گزینه‌های سایت، به این اطلاعات دسترسی پیدا خواهید کرد. 

© Copyright Off-Centre Productions 2021