تایید حکم حامی بهادری؛ شش سال زندان و مجازات تکمیلی

دادگاه تجدیدنظر، حکم بدوی «حامی بهادری»، شهروند بهایی زندانی در اوین را عینا تایید کرد. براساس رای دادگاه تجدیدنظر استان تهران، حامی بهادری به شش سال زندان، دو سال ممنوعیت خروج از کشور و ممنوعیت فعالیت در فضای مجازی و مصادره کلیه وسایل ضبط شده از منزل شخصی خود و همسرش، محکوم شده است.

دادگاه تجدیدنظر، حکم بدوی «حامی بهادری»، شهروند بهایی زندانی در اوین را عینا تایید کرد.

براساس  رای دادگاه تجدیدنظر استان تهران، حامی بهادری به شش سال زندان، دو سال ممنوعیت خروج از کشور و ممنوعیت فعالیت در فضای مجازی و مصادره کلیه وسایل ضبط شده از منزل شخصی خود و همسرش، محکوم شده است.

 دادگاه بدوی این شهروند بهایی در ۳۱خرداد۱۴۰۲ در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران، به ریاست قاضی «صلواتی» برگزار و حامی بهادری به اتهام اجتماع و تبانی به پنج سال حبس، تبلیغ علیه نظام تحت پوشش تبلیغ بهاییت به یک سال حبس و مجموعا به شش سال حبس تعزیری و مجازات تکمیلی محکوم کرد.

حامی بهادری، شهروند ۲۶ ساله بهایی در تاریخ ۳۰مهر۱۴۰۱، توسط ماموران امنیتی در منزل شخصی خود در تهران بازداشت و بیش از ۹ در زندان به‌سر می‌برد.

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت آگاه شوید

دیگر خبرها

اخبار

مولوی عبدالحمید: حاکمیت باید درباره قتل نیکا شاکرمی شفاف‌سازی کند

مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان به انتشار گزارش تازه درباره قتل نیکا شاکرمی واکنش نشان داد و گفت حاکمیت وظیفه دارد در این‌باره شفاف‌سازی کند.

عبدالحمید، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در سخنانش گفت مردم از گزارش نهادهای رسمی درباره قتل دختران در جریان «خیزش مهسا» و در بازداشتگاه‌های جمهوری اسلامی قانع نشده‌اند.

درباره ما

در این وبسایت اطلاعات مربوط به ادیان و مذاهب ایران گردآوری شده ودر درسترس شما قرار دارد. با مراجعه به فهرست و گزینه‌های سایت، به این اطلاعات دسترسی پیدا خواهید کرد. 

© Copyright Off-Centre Productions 2021