بازداشت یکی از دراویش گنابادی به دلیل شرکت در اعتراضات

«محسن افروز»، درویش گنابادی، به دلیل شرکت در اعتراضات، در فیروزکوه بازداشت شده است.

«ایران‌وایر» مطلع شده است که این درویش زندانی دوماه پیش بازداشت شده است. براساس این خبر، او در زندان فیروزکوه به‌سر می‌برد.

از اتهامات انتسابی به این درویش زندانی خبری در دست نیست. براساس اطلاعات رسیده به «ایران‌وایر» در بازه زمانی ۲۷آبان تا ۱آذر،‌ دستکم ۵ نفر از دراویش گنابادی در شهرهای مختلف ایران به دست ماموران امنیتی بازداشت شده‌اند.

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت آگاه شوید

دیگر خبرها

اخبار

احضار نعمت ریاحی از درویشان گنابادی به دادسرای امنیت تهران

بنا بر اطلاع «ایران‌وایر»، درست یک روز پس از آن‌ که «نعمت ریاحی»، از درویشان گنابادی ویدیویی در اعتراض به بی‌توجهی دستگاه قضایی نسبت به رسیدگی درمانی به «مصطفی عبدی»، دیگر درویش گنابادی که در زندان است منتشر کرد، به دادسرای امنیت تهران احضار شده است.

اخبار

سهم اندک درویشان زندانی از تخفیف در مجازات زندانیان امنیتی

روزنامه «شرق» در گزارشی که روز چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ منتشر کرده، با اشاره به انتخاب «غلامحسین محسنی اژه‌ای» به عنوان رییس قوه قضاییه و دستور او برای رسیدگی مجدد به پرونده‌های امنیتی نوشته است در میان فهرست منتشر شده از زندانیانی که مورد عفو و تخفیف در مجازات قرار گرفته‌اند، تعداد درویشان زندانی کم بوده است.

درباره ما

در این وبسایت اطلاعات مربوط به ادیان و مذاهب ایران گردآوری شده ودر درسترس شما قرار دارد. با مراجعه به فهرست و گزینه‌های سایت، به این اطلاعات دسترسی پیدا خواهید کرد. 

© Copyright Off-Centre Productions 2021