دفتر مولوی عبدالحمید از شناسایی تعدادی افراد نفوذی در نمازجمعه خبر داد

دفتر اهل سنت زاهدان با انتشار بیانیه‌ای از اقدامات هنجارشکنانه نیروهای نفوذی خبر داد.

در این بیانه آمده است در مراسم نماز جمعۀ ۱۱ آذر و پس از آن، برخی افراد نفوذی برای تحت‌الشعاع قرار دادن سخنان شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید به اقداماتی ساختارشکنانه روی آورده‌اند که ستاد انتظامات مسجد جامع مکی برخی از این افراد را رصد و شناسایی کرده است.

بر اساس این بیانیه یکی از افراد نفوذی با برنامه‌ریزی قبلی و با اهدافی سوء، پرچم مربوط به برخی گروه‌های جدایی‌طلب را در حین خطبۀ جمعه به دست گرفته و عکس آن را پخش نموده است؛ ستاد انتظامات مسجد مکی پس از مشاهدۀ آن فورا وارد عمل شده و پرچم را جمع‌آوری کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است؛ همچنین برخی از نیروهای نفوذی که اقدام به سردادن شعارهای هنجار شکن و تخریب اموال عمومی و خصوصی می‌کرده‌اند، رصد و شناسایی شده‌اند.

این افراد از سوی مراکز و مجموعه‌های معلوم‌الحال اجیر و ساماندهی شده‌اند که اکنون با پخش همان تصاویر در حال تبلیغات سوء و تخریب هستند.ضمن تاکید بر اینکه مردم استان سیستان‌وبلوچستان نسبت به تمامیت ارضی کشور حساس هستند، به عوامل نفوذی هشدار داده می‌شود اگر در آینده بخواهند از این محیط سوء استفاده کنند، با آنها برخورد خواهد شد.

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت آگاه شوید

دیگر خبرها

اخبار

امام جمعه اهل سنت زاهدان خواستار رفراندوم با حضور ناظران بین‌المللی شد

عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان، در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در روز ۱۳ آبان، خطاب به حکومت گفت: «الان اکثریت مردم ناراضی‌اند. اگر قبول ندارید، یک رفراندوم با حضور ناظران بین‌المللی برگزار کنید و نتیجه آن را بپذیرید.»

درباره ما

در این وبسایت اطلاعات مربوط به ادیان و مذاهب ایران گردآوری شده ودر درسترس شما قرار دارد. با مراجعه به فهرست و گزینه‌های سایت، به این اطلاعات دسترسی پیدا خواهید کرد. 

© Copyright Off-Centre Productions 2021