یورش ماموران امنیتی به منزل یک بهایی در رشت

بنا به گزارش رسیده به ایران وایر، روز پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱، ماموران وزارت اطلاعات در شهر رشت به منزل یک زوج جوان بهایی به نام‌های وصال ممتازی و انیسا سمیعیان یورش بردند.

در این عملیات، ماموران منزل این زوج بهایی را به طور کامل تفتیش کردند و موبایل‌ها، لپ تاب و بعضی وسایل شخصی آن‎ها را ضبط و سپس محل را ترک کردند.

از آغاز اعتراضات سراسری، تعداد زیادی از شهروندان بهایی توسط جمهوری اسلامی بازداشت شده‌اند و فشار بر بهاییان به شدت افزایش یافته است.

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت آگاه شوید

دیگر خبرها

اخبار

بازداشت میلاد سنایی، شهروند بهایی در ساری

ظهر روز سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱، ماموران امنیتی در شهر ساری یک شهروند بهایی به نام میلاد سنایی را در خارج از منزل بازداشت کردند، سپس ماموران به منزل نامبرده رفته و با نشان دادن حکم شروع به تفتیش خانه کردند.

اخبار

تداوم بازداشت سامان استوار، شهروند بهایی در زندان کرج

با گذشت حدود ۴۵ روز از بازداشت سامان استوار، شهروند بهایی ساکن کرج، این شهروند بهایی هم‌چنان در وضعیت بلاتکلیف در زندان کرج نگه‌ داشته شده است و خانواده‌‌ی او هیچ اطلاعی از چگونگی حبس و اتهام این شهروند ندارند.

درباره ما

در این وبسایت اطلاعات مربوط به ادیان و مذاهب ایران گردآوری شده ودر درسترس شما قرار دارد. با مراجعه به فهرست و گزینه‌های سایت، به این اطلاعات دسترسی پیدا خواهید کرد. 

© Copyright Off-Centre Productions 2021