بازداشت میلاد سنایی، شهروند بهایی در ساری

ظهر روز سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱، ماموران امنیتی در شهر ساری یک شهروند بهایی به نام میلاد سنایی را در خارج از منزل بازداشت کردند، سپس ماموران به منزل نامبرده رفته و با نشان دادن حکم شروع به تفتیش خانه کردند.

گفته شده که ماموران پس از ساعتی بازرسی و ضبط موبایل، لپ تاب، دوربین و آلبوم‌ها محل را ترک کرده‌اند.

یکی از نزدیکان این جوان محروم از تحصیل بهایی به ایران‌وایر گفت که خانواده سنایی از ماموران پرسیده‌اندجرم پسرشان چیست؟ و آن‌ها پاسخ داده‌اند که در «اغتشاشات» شرکت داشته است.

خانواده سنایی ادعای حضور میلاد در اعتراضات را  رد کرده‌اند و مامور مربوطه پاسخ داده است که «پس حتما در فضای مجازی فعالیت داشته.»

قابل ذکر است که میلاد سنایی ساکن مهرشهر کرج است و برای دیدار والدینش به ساری سفر کرده بوده و در روز سه شنبه در حال رفتن به مطب دندانپزشکی بوده است که ماموران، او را در خیابان دستگیر می‌کنند.

تا زمان انتشار خبر، از محل نگه‌داری و اتهام میلاد سنایی خبری در اختیار نیست.

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت آگاه شوید

دیگر خبرها

اخبار

بازداشت حامی بهادری، شهروند بهایی در تهران

بنا به گزارش رسیده به ایران وایر، ساعت ۹ شب شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱، ماموران امنیتی به منزل یک شهروند بهایی به نام حامی بهادری در تهران هجوم برده و پس از بازرسی منزل و ضبط بعضی وسایل شخصی، او را بازداشت کردند.

اخبار

بازداشت عنایت الله نعیمی، شهروند بهائی در اصفهان

روز چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱، ماموران اداره اطلاعات اصفهان به منزل یک شهروند بهائی به نام عنایت ‌الله نعیمی هجوم بوده و وسایل شخصی، موبایل و کامپیوتر او را ضبط کردند سپس نعیمی را بازداشت و به محل نامعلومی انتقال دادند.

درباره ما

در این وبسایت اطلاعات مربوط به ادیان و مذاهب ایران گردآوری شده ودر درسترس شما قرار دارد. با مراجعه به فهرست و گزینه‌های سایت، به این اطلاعات دسترسی پیدا خواهید کرد. 

© Copyright Off-Centre Productions 2021