بازداشت المیرا رحمانی، هنرمند بهایی در اصفهان

بنا به گزارش رسیده، صبح روز دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱، ماموران امنیتی به قصد بازداشت المیرا رحمانی، شهروند بهایی ساکن اصفهان به منزل او یورش برده و پس از ضبط تلفن‌های همراه، لپ تاب، کتب و عکس‌های مذهبی، نامبرده را هم بازداشت می‌کنند.

ماموران علاوه موارد فوق، ویولن سل این جوان بهایی را هم ضبط کرده و با خود می‌برند.

تا کنون از نهاد بازداشت کننده اطلاعی در دست نیست.

قابل ذکر است که المیرا رحمانی، هنرمند و نوازنده ۲۸ ساله بهایی است. او سابقه نوازندگی در ارکستر موسیقی ملی اصفهان و ارکستر فیلارمونیک اصفهان را دارد.

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت آگاه شوید

دیگر خبرها

اخبار

بازداشت همایون خانلری، شهروند بهایی و هنرمند تئاتر رشت

بنا به خبر رسیده به «ایران‌وایر»، روز سه‌شنبه ۸‌آذر۱۴۰۱، ماموران اداره اطلاعات رشت به محل کار و منزل یک شهروند بهایی به نام «همایون خانلری» یورش برده و پس از تفتیش محل‌ها و ضبط بعضی وسایل شخصی مانند موبایل، لپ تاب، آلبوم‌های عکس و کارت‌های بانکی، نامبرده را هم بازداشت کردند.

اخبار

آیدا راستی؛ بازداشت هنرمند بهایی به خاطر پست اینستاگرامی حمایت از اعتراضات

«آیدا راستی قلاتی»، هنرمند جوان بهایی، یکی از بازداشت‌ شدگان هفته‌های اخیر است. او بیش از هشت هفته است که دستگیر و در بند ۲۰۹ زندان «اوین» نگه داشته شده است. از اتهام آیدا هیچ اطلاعی در دست نیست و از حق داشتن وکیل هم محروم بوده است.

درباره ما

در این وبسایت اطلاعات مربوط به ادیان و مذاهب ایران گردآوری شده ودر درسترس شما قرار دارد. با مراجعه به فهرست و گزینه‌های سایت، به این اطلاعات دسترسی پیدا خواهید کرد. 

© Copyright Off-Centre Productions 2021