تایید حکم زندان هوشیدر زارعی، شهروند بهایی و جودوکار سرشناس

شعبه ۳۷ دادگاه تجدیدنظر استان فارس، حکم بدوی «هوشیدر زارعی»، شهروند بهایی ساکن شیراز و قهرمان جودو استان را عینا تایید کرد.

شعبه ۳۷ دادگاه تجدیدنظر استان فارس، حکم بدوی «هوشیدر زارعی»، شهروند بهایی ساکن شیراز و قهرمان جودو استان را عینا تایید کرد.

در تیر ماه، شعبه یک دادگاه انقلاب شیراز هوشیدر زارعی را به اتهام تبلیغ علیه نظام به یک سال زندان و فعالیت تبلیغ فرقه‌ای خلاف و مغایر شرع اسلام به نفع گروه‌های معاند نظام به پنج سال حبس، مجموعا به شش سال زندان محکوم کرد.

همچنین به‌عنوان مجازات تکمیلی، هوشیدر زارعی به پانصد میلیون ریال جزای نقدی، پنج سال محرومیت از حقوق اجتماعی، منع فعالیت در فضای مجازی و منع خروج از کشور با ابطال گذرنامه به‌ مدت دو سال محکوم شد.

پس از اعلام رای تجدیدنظر، پرونده هوشیدر زارعی به دایره اجرای احکام فرستاده شد.

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت آگاه شوید

دیگر خبرها

اخبار

مولوی عبدالحمید: حاکمیت باید درباره قتل نیکا شاکرمی شفاف‌سازی کند

مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان به انتشار گزارش تازه درباره قتل نیکا شاکرمی واکنش نشان داد و گفت حاکمیت وظیفه دارد در این‌باره شفاف‌سازی کند.

عبدالحمید، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در سخنانش گفت مردم از گزارش نهادهای رسمی درباره قتل دختران در جریان «خیزش مهسا» و در بازداشتگاه‌های جمهوری اسلامی قانع نشده‌اند.

درباره ما

در این وبسایت اطلاعات مربوط به ادیان و مذاهب ایران گردآوری شده ودر درسترس شما قرار دارد. با مراجعه به فهرست و گزینه‌های سایت، به این اطلاعات دسترسی پیدا خواهید کرد. 

© Copyright Off-Centre Productions 2021