آغاز محکومیت سابین یزدانی، شهروند بهایی در کرج

روز یکشنبه ۱۵مرداد۱۴۰۲، سابین یزدانی پس از معرفی خود به دایره اجرای احکام، بازداشت و برای گذراندن محکومیت به زندان کچویی منتقل شد.

سابین یزدانی، شهروند بهایی ساکن کرج  جهت اجرای حکم سه سال حبس به زندان کچویی منتقل شد.

روز یکشنبه ۱۵مرداد۱۴۰۲، سابین یزدانی پس از معرفی خود به دایره اجرای احکام، بازداشت و برای گذراندن محکومیت به زندان کچویی منتقل شد.

در بهمن ماه ۱۴۰۱، دادگاه انقلاب کرج سیزده شهروند بهایی از جمله سابین یزدانی را با اتهامات نظیر تبلیغ آیین بهایی و فعالیت آموزشی و ترویجی مغایر با شرع اسلام از طریق آموزش و ترویج بر اساس تعالیم بهاییت در مهد‌های کودک به محکومیت‌های ۷ سال تا ۲۵ ماه محکوم کرد.

بر اساس رای دادگاه، سابین یزدانی به سه سال حبس تعزیری، پنج سال محرومیت از حقوق اجتماعی، دو سال ممنوعیت اقامت در استان البرز، دو سال منع خروج از کشور و دو سال منع از هر گونه فعالیت آموزشی و فرهنگی محکوم شد. حکم مزبور، عینا در دادگاه تجدیدنظر استان البرز مورد تایید قرار گرفت.

پیش از سابین یزدانی، ده تن از محکومین پرونده مذکور دوران حبس را آغاز کرده‌اند.

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت آگاه شوید

دیگر خبرها

اخبار

مولوی عبدالحمید: حاکمیت باید درباره قتل نیکا شاکرمی شفاف‌سازی کند

مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان به انتشار گزارش تازه درباره قتل نیکا شاکرمی واکنش نشان داد و گفت حاکمیت وظیفه دارد در این‌باره شفاف‌سازی کند.

عبدالحمید، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در سخنانش گفت مردم از گزارش نهادهای رسمی درباره قتل دختران در جریان «خیزش مهسا» و در بازداشتگاه‌های جمهوری اسلامی قانع نشده‌اند.

درباره ما

در این وبسایت اطلاعات مربوط به ادیان و مذاهب ایران گردآوری شده ودر درسترس شما قرار دارد. با مراجعه به فهرست و گزینه‌های سایت، به این اطلاعات دسترسی پیدا خواهید کرد. 

© Copyright Off-Centre Productions 2021