طبق اطلاع «ایران‌وایر»، ساعت یک بعد از ظهر روز یکشنبه ۱۰اردیبهشت۱۴۰۲، «هوشیدر زارعی»، قهرمان سابق و مربی سرشناس جودو فارس، هنگامی‌که در حال تردد به سمت محل کار خود بود، توسط ۳۰ مامور لباس شخصی و چندین اتومبیل با شیشه‌های دودی متوقف شد و ماموران بدون هیچ توضیحی او را بازداشت کردند.

ماموران همراه این ورزشکارسرشناس به منزل او رفته و شروع به بازرسی محل کردند.

پس از پایان تفتیش منزل و ضبط دو گوشی همراه، آی‌پد، قاب عکس، لپ‌تاپ و شماری از کتاب‌ها، آقای زارعی را هم سوار یکی از ماشین‌ها کرده و محل را ترک کردند.

همان روز، هوشیدر با منزل تماس گرفته و به خانواده خود اطلاع داده است که در اداره اطلاعات شیراز موسوم به «پلاک صد» است.

علاوه‌بر وسایل شخصی هوشیدر زارعی، یک گوشی و لپ‌تاپ متعلق به دختر ۱۲ ساله‌ او که برای پروژه‌های درسی و مدرسه از آن استفاده می‌کرده است نیز توسط ماموران ضبط شده است.

روز دوشنبه ۱۱اردیبهشت۱۴۰۲، خانواده آقای زارعی به مراجع مختلف قضایی مراجعه کردند و متوجه شدند پرونده‌ هوشیدر زیر دست بازپرس «خسروانی» است.

بر اساس آنچه ایران‌وایر مطلع شده، پس از مراجعه به خسروانی، او از پاسخ‌دهی امتناع کرده و گفته است که «اگر به شما اتهام را بگوییم شما در اینترنت و تلویزیون‌های خارجی اعلام می‌کنید به‌همین دلیل اتهام را به شما نمی‌گوییم.»

هوشیدر زارعی، نایب‌قهرمانی کشور و مربیگری تیم‌های جوانان و بزرگسالان فارس را درکارنامه ورزشی خود دارد

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت آگاه شوید

دیگر خبرها

درباره ما

در این وبسایت اطلاعات مربوط به ادیان و مذاهب ایران گردآوری شده ودر درسترس شما قرار دارد. با مراجعه به فهرست و گزینه‌های سایت، به این اطلاعات دسترسی پیدا خواهید کرد.