پویا صراف، شهروند بهایی آزاد شد

«پویا صراف»شهروند بهایی ساکن کرج، پس از چهار ماه حبس انفرادی در اداره اطلاعات شیراز، روز دوشنبه۲۲اسفند، با تودیع قرار وثیقه آزاد شد.

«پویا صراف»شهروند بهایی ساکن کرج، پس از چهار ماه حبس انفرادی در اداره اطلاعات شیراز، روز دوشنبه۲۲اسفند، با تودیع قرار وثیقه آزاد شد.

پویا صراف در ۱۱آبان ۱۴۰ در محل کارش در مهرشهر کرج بازداشت، و پس از سه روز، بدون اطلاع خانواده به شیراز منتقل شد.

در طی ۱۳۲ روز بازداشت پویا صراف در شیراز، همسر و فرزند چهار ساله‌اش از کرج و پدر و مادرش از مشهد برای پیگیری وضعیت پرونده پویا مجبور بودند هر هفته به شیراز سفر کنند. در دوره بازداشت پویا، خانواده‌‌اش اطلاع دقیقی از اتهام یا اتهامات وارده بر او نداشتند.

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت آگاه شوید

دیگر خبرها

اخبار

یهودی‌ستیزی در پوریم، بهایی‌ستیزی با آهنگ ساسی‌مانکن؛ نفرت‌پراکنی علیه اقلیت‌های مذهبی

مشاهدات تیم نظارت بر محتوای «ایران‌وایر» نشان می‌دهند که نفرت‌پراکنی مجازی علیه اقلیت‌های دینی در ماه مارچ نسبت به ماه پیش از آن ۲۹ درصد افزایش یافته است.

در این ماه بیش از ۲۸ هزار مطلب در فضای مجازی علیه اقلیت‌های دینی منتشر شده است. بیشترین بخش از این مطالب، حدود ۲۱ هزار مطلب، مربوط به محتواهای شامل یهودی‌ستیزی است که اکثرا در خبرگزاری‌های وابسته به حکومت انتشار یافته‌اند.

درباره ما

در این وبسایت اطلاعات مربوط به ادیان و مذاهب ایران گردآوری شده ودر درسترس شما قرار دارد. با مراجعه به فهرست و گزینه‌های سایت، به این اطلاعات دسترسی پیدا خواهید کرد. 

© Copyright Off-Centre Productions 2021