وریا غفوری: کُرد خود ایران است، مردم را نکشید

«وریا غفوری» کاپیتان سابق استقلال و بازیکن کنونی تیم فولاد، هم‌زمان با سرکوب خونین مردم شهرهای کردنشین در ایران، در صفحه اینستاگرام خود خواهان پایان دادن به «کشتار مردم کردستان» شد.

وریا غفوری نوشته است: «کشتار مردم کُرد را متوقف کنید. کُرد خود مردم ایران است. کشتن کُرد برابر با کشتن ایران است. اگر به کشتار مردم بی‌تفاوت هستی، ایرانی که هیچ، انسان هم نیستی. تمام اقوام، خود ایران هستند. مردم را نکشید.»

طی روزهای گذشته، نیروهای سپاه و بسیج، با ادوات سنگین جنگی در مناطق کردنشین ایران در حال سرکوب خونین مردم هستند.

وریا غفوری یکی از ستاره‌های فوتبال ایران و متولد سنندج است.

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت آگاه شوید

دیگر خبرها

اخبار

خبرگزاری میزان: وریا غفوری آزاد شد

پس از دو بار تکذیب شدن خبر آزادی «وریا غفوری»، سرانجام امروز (سه‌شنبه) در آستانه دیدار تیم‌های فوتبال ایران و آمریکا، خبرگزاری «میزان» وابسته به قوه‌قضاییه، از آزادی این بازیکن فوتبال ایران خبر داده است.

اخبار

افزایش فشارهای امنیتی بر مسیحیان وآشوریان برای جلوگیری از شرکت در اعتراضات

خبرگزاری «ایسنا» در گفت‌وگو با «یوناتن بت‌کلیا»، رییس هیات مدیره انجمن آشوریان تهران، به نقل از او نوشت که مقامات اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی به نماینده مسیحیان، اسقف و کشیشان آشوری گفته‌اند با «مدیریت» شهروندان مسیحی و آشوری، از مشارکت آن‌ها در اعتراضات جلوگیری کنند.

درباره ما

در این وبسایت اطلاعات مربوط به ادیان و مذاهب ایران گردآوری شده ودر درسترس شما قرار دارد. با مراجعه به فهرست و گزینه‌های سایت، به این اطلاعات دسترسی پیدا خواهید کرد. 

© Copyright Off-Centre Productions 2021