بازداشت سپهر ضیایی، شهروند بهایی در تهران

بنا به خبر رسیده به ایران وایر، غروب شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱، حدود پانزده مامور وزارت اطلاعات به منزل یک شهروند بهائی به نام سپهر ضیایی در شهر تهران یورش برده و او را بازداشت کردند.

از محل نگه‌داری سپهر ضیایی اطلاعی در دست نیست.

بر اساس اطلاعات دریافتی منزل این شهروند بهایی در جریان اقدام ماموران امنیتی برای بازداشت او مورد تفتیش قرار گرفت و برخی وسایل شخصی از جمله موبایل، لپ تاب، کامپیوتر، کلیه مدارک بانکی، شخصی، شغلی و وجوه نقد موجود در منزل ضبط و از منزل خارج شد.

قابل ذکر است، سپهر ضیایی پیش‌تر در دهه شصت هم زندانی بوده است.

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت آگاه شوید

دیگر خبرها

اخبار

تداوم بازداشت سامان استوار، شهروند بهایی در زندان کرج

با گذشت حدود ۴۵ روز از بازداشت سامان استوار، شهروند بهایی ساکن کرج، این شهروند بهایی هم‌چنان در وضعیت بلاتکلیف در زندان کرج نگه‌ داشته شده است و خانواده‌‌ی او هیچ اطلاعی از چگونگی حبس و اتهام این شهروند ندارند.

اخبار

کامیار حبیبی، معلم موسیقی بهایی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد

در ادامه سرکوب و بازداشت شهروندان بهایی توسط حکومت ایران، یک شهروند بهایی دیگر نیز بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.بر اساس گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ روز شنبه ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۱، کامیار حبیبی، شهروند بهایی ساکن کرج، در پی یورش ماموران اداره اطلاعات این شهر به منزل شخصی او بازداشت شد.‌

درباره ما

در این وبسایت اطلاعات مربوط به ادیان و مذاهب ایران گردآوری شده ودر درسترس شما قرار دارد. با مراجعه به فهرست و گزینه‌های سایت، به این اطلاعات دسترسی پیدا خواهید کرد. 

© Copyright Off-Centre Productions 2021