بهار موحد بشیری

بهار موحد بشیری

او که متولد سال ۱۳۵۸ در تهران است، به دلیل فعالیت‌هایش در کشیدن کاریکاتور و همچنین خوانندگی در موسیقی اصیل ایرانی شناخته شده است. 

وی از ابتدای کودکی به فراگیری پیانو و سپس تنبور عادت داشت و در دوران نوجوانی علاقه فراوانی به آوازهای کردی و نیز آواز سنتی ایرانی یافت. او تار را نزد «کیوان ساکت» و آواز را نزد «پریسا واعظی» دنبال کرد و سپس نزد «شهرام ناظری» و نهایتا «محمدرضا شجریان» آواز را فراگرفت.

 او از سال ۱۳۸۶ به تدریس در آموزشگاه‌های موسیقی تهران پرداخت. از سال ۱۳۸۹ که برای تحصیل به آمریکا مهاجرت کرده است، اولین آلبوم تک‌خوانی خود را با نام «نور باده» و با اجرای تنبور «علی‌اکبر مرادی» به انتشار رسانده است.

 از آثار هنری وی می‌توان به موسیقی فیلم «پابرهنه در بهشت»، «در میان ابرها»، «ماندو» و … اشاره کرد. او تا به حال در شهرهای مختلف آمریکا به اجرای کنسرت پرداخته است. 

همچنین او از سال ۱۳۷۷ به کشیدن کاریکاتور نیز روی آورد و تا به‌حال در نشریات «طنز و کاریکاتور»، «گزارش فیلم»، «روزنامه زن» و «نقش‌آفرینان» آثار خود را به انتشار رسانده است. 

اطلاعات بیشتر درباره بهار موحد بشیری

 

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

درباره ما

در این وبسایت اطلاعات مربوط به ادیان و مذاهب ایران گردآوری شده ودر درسترس شما قرار دارد. با مراجعه به فهرست و گزینه‌های سایت، به این اطلاعات دسترسی پیدا خواهید کرد. 

© Copyright Off-Centre Productions 2021