بنا به گزارش رسیده به «ایران‌وایر»، پانزده تن از ماموران وزرات اطلاعات صبح روز دوشنبه ۲۳بهمن۱۴۰۲، به منزل «بابک زمانی»، شهروند بهایی ساکن قائمشهر یورش بردند.

بنا به گفته‌ یک منبع مطلع، ساعت ۹ و نیم صبح دوشنبه، ماموران اداره اطلاعات از بالای دیوار به داخل منزل آقای زمانی پریدند. ماموران حکمی به نام «مریم ذبیحی (زمانی)»، همسر بابک در دست داشتند. آنان به محض ورود، شروع به تفتیش محل و پرس‌و‌جو از حاضرین کردند.

ماموران در طی عملیات، رفتاری توهین‌آمیز و خشنی با مریم ذبیحی داشتند که موجب اعتراض پسرش، «بهامین زمانی» می‌شود. ماموران امنیتی در پی اعتراض بهامین، او را به‌شدت مورد ضرب‌و‌شتم قرار می‌دهند.

در پایان، ماموران وزارت اطلاعات کلیه لوازم الکترونیکی و درسی مانند تبلت، لپتاپ و کتاب‌های درسی بهامین و چهار دوست مهمانش را ضبط کرده و مریم ذبیحی و سه تن از حاضرین را، جهت بازجویی در روز شنبه۲۷بهمن احضار می‌کنند.

همچنین ماموران به‌همراه «بنفشه اسدیان»، یکی از مهمانان به منزل او رفته و پس از بالا رفتن از دیوار به منزل وی وارد می‌شوند. آنان بدون حکم منزل خانم اسدیان را بازرسی کرده و تعدادی از وسایل او را ضبط می‌کنند.

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت آگاه شوید

دیگر خبرها

درباره ما

در این وبسایت اطلاعات مربوط به ادیان و مذاهب ایران گردآوری شده ودر درسترس شما قرار دارد. با مراجعه به فهرست و گزینه‌های سایت، به این اطلاعات دسترسی پیدا خواهید کرد.