سلامت بهروز فرزندی، آزاده و جانباز بهایی در زندان در خطر است

سلامت بهروز فرزندی، جانباز و آزاده پیرو آیین بهایی که در حال گذراندن محکومیت خود در زندان شیراز است، در خطر است. بهروز فرزندی، آزاده و جانباز بهایی در حالی به سی و سومین سالگرد آزادی خود از اسارت در جنگ ایران و عراق رسیده است که به اتهام پیروی از آیین بهایی در زندان شیراز بسر می‌برد.

سلامت بهروز فرزندی، جانباز و آزاده پیرو آیین بهایی که در حال گذراندن محکومیت خود در زندان شیراز است، در خطر است.

بهروز فرزندی، آزاده و جانباز بهایی در حالی به سی و سومین سالگرد آزادی خود از اسارت در جنگ ایران و عراق رسیده است که به اتهام پیروی از آیین بهایی در زندان شیراز بسر می‌برد.

دادگاه انقلاب شیراز، فرزندی را به اتهام تبلیغ علیه نظام و عضویت در جامعه بهایی به ۳۱ ماه و ۱۶ روز حبس تعزیری محکوم کرد. او روز شنبه ۷مرداد۱۴۰۲ پس از یک دوره توقف حکم و انجام معالجات پزشکی، جهت ادامه حکم به زندان شیراز منتقل شد.

این شهروند بهایی که بر اثر موج انفجار ناشی از بمباران هم‌چنین فشارها و سختی‌های متحمل شده در طی دو سال و نیم اسارت تحت درمان پزشکان متخصص اعصاب و روان، داخلی و قلب است، هم اکنون در محیطی نامساعد و پرتنش در بین جمعیت زیادی از زندانیان نگه داشته شده است.

 فشار حاصل از زندان و محدودیت شدید هواخوری در بند، سلامت بهروز فرزندی  را که پیش از زندان جراحی قلب داشته، به خطر انداخته است.

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت آگاه شوید

دیگر خبرها

درباره ما

در این وبسایت اطلاعات مربوط به ادیان و مذاهب ایران گردآوری شده ودر درسترس شما قرار دارد. با مراجعه به فهرست و گزینه‌های سایت، به این اطلاعات دسترسی پیدا خواهید کرد. 

© Copyright Off-Centre Productions 2021