وریا غفوری از فولاد اخراج شد

در ادامه فشار نهادهای حکومتی به باشگاه‌های ورزشی ایران، «وریا غفوری» بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان از این تیم اخراج شد.

رسانه‌های ایران خبر داده‌اند که «جواد نکونام» سرمربی تیم فولاد، اعلام کرده که وریا غفوری جایی در این تیم برای نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر ندارد و باید این تیم را ترک کند.

وریا غفوری کاپیتان سابق تیم استقلال که با تصمیم سردار مصطفی آجرلو از استقلال کنار گذاشته شده بود در ابتدای فصل به فولاد خوزستان پیوست. او سوم آذرماه با حمله نیروهای امنیتی به محل تمرین تیم فوتبال استقلال بازداشت و هشتم آذرماه آزاد شده بود.

در هفته‌های گذشته نیز فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی با ریاست «مهدی تاج» از باشگاه‌های فوتبال خواسته است بازیکنان خود را نسبت به عدم همراهی با اعتراضات سراسری توجیه کنند، در غیر این صورت عواقب برخوردهای امنیتی با خود باشگاه‌ها و بازیکنان خواهد بود.

فدراسیون جهانی فوتبال با وجود ادعای نظارت بر روند جدایی سیاست از ورزش، ماه‌هاست که در قبال سرکوب بازیکنان فوتبال و حتی بازداشت، شکنجه آن‌ها در ایران سکوت کرده است.

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت آگاه شوید

دیگر خبرها

اخبار

نامه ۸ زندانی اهل سنت به سازمان ملل:جلوی احکام ظالمانه را بگیرید

هشت تن از زندانیان اهل سنت در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل و گزارشگر ویژه حقوق‌بشر این سازمان در امور ایران، خواستار اقدام آن‌ها درباره احکام «ظالمانه» دادگاه‌های جمهوری اسلامی علیه خود شدند.

اخبار

یک شهروند بهایی از محل کار خود در قائمشهر اخراج شد

خبرگزاری هرانا از اخراج یک شهروند بهایی به نام سهیل حقدوست، با فشار اطلاعات سپاه شهرستان قائم‌شهر از محل کار خود خبر داده و نوشته است که محل کسب آقای حقدوست نیز پیشتر از سوی اداره اماکن این شهرستان پلمپ و بسته شده است.

درباره ما

در این وبسایت اطلاعات مربوط به ادیان و مذاهب ایران گردآوری شده ودر درسترس شما قرار دارد. با مراجعه به فهرست و گزینه‌های سایت، به این اطلاعات دسترسی پیدا خواهید کرد. 

© Copyright Off-Centre Productions 2021