بر اساس اطلاع «ایران‌وایر» با گذشت شش ماه از دستگیری «ساناز تفضلی» در مشهد، این شهروند بهایی هم‌چنان بلاتکلیف در زندان وکیل آباد مشهد نگه‌داشته شده است.

طی تماس تلفنی که در روزهای گذشته ساناز تفضلی با خانواده‌اش داشته است، به آنان اطلاع داده که قرار بازداشت موقت او برای یک ماه دیگر، یعنی برای هفتمین ماه از سوی سلیمانی بازپرس شعبه ۹۰۳ دادگاه انقلاب مشهد تمدید شده است.

بنا بر کیفرخواست صادره، ساناز تفضلی بر اساس اصول ۶۱۰، ۴۹۸ و ۵۰۰ تکراری به اجتماع و تبانی، تشکیل یا اداره گروه به‌هدف بر‌هم زدن امنیت کشور و فعالیت تبلیغی علیه نظام متهم است.

ساناز تفضلی ۱آذر۱۴۰۱، در هنگام تردد با اتومبیل شخصی در خیابان بازداشت شد. او پس از ۳۷ روز بازداشت در اداره اطلاعات مشهد، به زندان وکیل آباد منتقل شد. با آنکه برای او قرار وثیقه سنگین ده میلیارد تومان صادر شده بود، ولی پس از تودیع وثیقه، آزادی موقت وی توسط بازپرس پرونده لغو شد.

این شهروند ۴۶ ساله بهایی خانه‌دار و دارای دو فرزند است. او مانند سایر جوانان بهایی از تحصیلات دانشگاهی و اشتغال در ادارات دولتی محروم بوده است. ساناز تفضلی هیچ نوع فعالیتی هم در شبکه‌های مجازی نداشته است.

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت آگاه شوید

دیگر خبرها

درباره ما

در این وبسایت اطلاعات مربوط به ادیان و مذاهب ایران گردآوری شده ودر درسترس شما قرار دارد. با مراجعه به فهرست و گزینه‌های سایت، به این اطلاعات دسترسی پیدا خواهید کرد.