مولوی عبدالحمید: با اعدام نمی‌توان جلوی یک ملت را گرفت

همزمان با اعدام سه متهم پرونده خانه اصفهان و واکنش‌های داخلی و خارجی گسترده به این اقدام، مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل تسنن زاهدان، با اشاره به افزایش تعداد اعدام‌ها در روزهای اخیر و واکنش شدید مردم در ایران و جهان به آن گفت: «با اعدام نمی توان جلوی یک ملت را گرفت.»

ارسال پرونده ۴ بهایی مرتبط با آرامستان بهاییان به دادگاه انقلاب

بنا به اطلاع رسیده به «ایران‌وایر»، پرونده چهار شهروند بهایی به نام‌های «شادی شهیدزاده»، «ولی‌الله قدمیان»، «منصور امینی» و «عطاءالله ظفر»، پس از دو هفته بازداشت در بند ۲۰۹ اوین با صدور کیفرخواست، به دادگاه انقلاب تهران فرستاده شد.

۲۰ سال زندان برای یک شهروند ۶۸ ساله بهایی

در ماه‌های اخیر، شهروندان بهایی با صدور احکام سنگین زندان از سوی دادگاه‌های انقلاب روبه‌رو بوده‌اند. حکم‌ «پیام ولی» با ۱۶ سال، «فریبا کمال‌آبادی» با ۱۰ سال، «مهوش شهریاری» با ۱۰ سال، «عفیف نعیمی» با هفت سال، «سپهر ضیایی» با پنج سال، «سامان استوار» با پنج سال و «کامیار حبیبی» با پنج سال حبس، از جمله احکام صادره برای بهاییان در چند ماه گذشته هستند.

فریبا کمال آبادی به مدت سه هفته ممنوع الملاقات شد

«فریبا کمال آبادی»، شهروند بهایی، در طی تماس تلفنی با خانواده‌ خود به آن‌ها اطلاع داده که به‌خاطر نامه‌ای که برای همایش «گفت‌و‌گو برای نجات ایران» نوشته، به مدت سه هفته ممنوع الملاقات شده است.

پلمپ محل کسب ۱۵ شهروند بهایی در شهرکرد

بنا به گزارش رسیده به «ایران وایر»، محل کسب ۱۵ شهروند بهایی در شهرکرد، مرکز استان چهار محال و بختیاری در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ توسط ماموران اداره اماکن شهرکرد بدون هیچ توضیح یا ارائه تخلف قانونی پلمپ شدند.

مولوی عبدالحمید: کدام دولت مردم خود را اعدام می‌کند؟

مولوی عبدالحمید،‌ امام جمعه اهل سنت زاهدان در ادامه خطبه‌های اعتراضی نماز جمعه‌های این شهر، امروز با اشاره به مشکلات معیشتی و سخنان برخی از مسئولان که گفته بودند «تحریم نعمت است و کشور آباد می‌شود»، گفت: «کجا آباد شد؟ این تحریم‌ها به نفع آقازاده‌ها شد که نفت تحریمی را فروختند، ولی به نفع ملت نشد.»